copywriting
fiktív portfóliómból:
non-flash verzió ITT
—————————————————————————————————————————————-
Eddig:
2011 január:
Saját munkám a Kreatív Online-on.
A Kreatív Online félreértett és kifacsart ügynökségneveket és logókat kezdett gyűjteni. Látva a kiírást, egy korábbi munkámat küldtem be, mely megjelent a Nagy Soltész Ferenc Versenyen.
.
.
—————————————————————————————————————————————-
2010 szeptember:
2 plakáttal is szerepeltem az Ötvenhatosok terén 2010. szept. 2-22. között megrendezésre került 11. ARC Kiállításon:
“Úgy bele vagyunk butulva a béna city lightokba, az óriásplakáton sertéskaraj-akciót hirdetők vizuális terrorjába, hogy a kevesek, akik még figyelnek, minden, kicsit is jópofa ötletnek tudnak örülni. Talán ezért, hogy a téren a legtöbb plakát előtt kuncogást, kacajt, hahotát hallok. Van pár kivétel azért: Jelasity Péter plakátja előtt negyvenes nő álldogál, bámulja, körbenéz, mintha segítséget várna, nem érti. „Anyádba”, áll a plakáton, a nő arcán, hogy akkor így ezt most hogy és miért. Nem segítek.” Népszabadság: ” O Wunderland, o Wunderland” 2010.09.17.
—————————————————————————————————————————————-
2010 január:
A HVG Online Csoport Marketingosztályával tavaly őszi szlogenpályázatuk kapcsán kerültem kapcsolatba. A tervezett jelmondat ötletelésében vettem részt.
.
—————————————————————————————————————————————-
2010 január:
Az addict.blog.hu a tavalyi évtől kezdődően időről-időre reklámfeladványokat jelentetett meg, melyek létező printek voltak letakart márkajelzéssel, így aki részt akart venni a játékban, megpróbálhatta kitalálni, hogy mit népszerűsítettek eredetileg ezek a reklámok, vagy ha ahhoz volt kedve, új fősorokat találhatott ki. Én ez utóbbit preferáltam, szlogeneket találtam ki a képekhez, illetve létező mottókat “csavartam ki”.
Íme tehát a válogatás az általam legjobbnak vélt hozzászólásaimból. :-)
—————————————————————————————————————————————-
A Raygun ügynökség megbízásából írtam szövegeket a Park Center honlapjára, melyek a bevásárlóközpontokban található üzleteket mutatják be.
.
.
—————————————————————————————————————————————–
/A blogokon “thing” néven ismerhetsz./
2009 Március elején kedvenc böngészőm hazai blogja a magyaropera.blog.hu keresett magának jelmondatot. A szavazásban több ötletem is részt vett, végül
“Netre hangolva.”
szlogenem nyerte meg a szavazást. Így ez lett a blog hivatalos szlogenje. Köszönöm a támogató kommenteket, szavazatokat!
—————————————————————————————————————————————–
A BKV szlogenpályázatával egyidőben az addict.blog.hu is jelmondatot keresett a vállalatnak 2009 február végén. A végső sorrendet szavazás döntötte el, melyen
“BKV. Nyomokban mogyorót tartalmazhat.”
ötletem az első helyen végzett. Köszönöm szüleimnek, produceremnek, (…) és köszönet minden szavazatért, kommentért!
A szlogent Fábry Sándor is megemlítette a 2009.04.16-án sugárzott Esti Showderben. Megmogyorázhatatlan… :-)
—————————————————————————————————————————————–
Talán még emlékeztek rá, hogy a 2008 nyár végén megrendezett 9. ARC Plakátkiállítás a “Hol a boldogság mostanában?” téma köré épült. A Hősök teréhez közel megrendezett kiállításon a “Google it” című munkámmal vettem részt. A legismertebb internetes kereső többeket inspirált, a szervezők közös plakáton szerepeltették a google-os ötleteket.