copywriting

fiktív portfóliómból:

non-flash verzió ITT

—————————————————————————————————————————————-

Eddig:


 

2011 január:

Saját munkám a Kreatív Online-on.

A Kreatív Online félreértett és kifacsart ügynökségneveket és logókat kezdett gyűjteni. Látva a kiírást, egy korábbi munkámat küldtem be, mely megjelent a Nagy Soltész Ferenc Versenyen.

.

 

.

 

 

 

—————————————————————————————————————————————-

2010 szeptember:

2 plakáttal is szerepeltem az Ötvenhatosok terén 2010. szept. 2-22. között megrendezésre került 11. ARC Kiállításon:

„Úgy bele vagyunk butulva a béna city lightokba, az óriásplakáton sertéskaraj-akciót hirdetők vizuális terrorjába, hogy a kevesek, akik még figyelnek, minden, kicsit is jópofa ötletnek tudnak örülni. Talán ezért, hogy a téren a legtöbb plakát előtt kuncogást, kacajt, hahotát hallok. Van pár kivétel azért: Jelasity Péter plakátja előtt negyvenes nő álldogál, bámulja, körbenéz, mintha segítséget várna, nem érti. „Anyádba”, áll a plakáton, a nő arcán, hogy akkor így ezt most hogy és miért. Nem segítek.” Népszabadság: ” O Wunderland, o Wunderland” 2010.09.17.

—————————————————————————————————————————————-

2010 január:

A HVG Online Csoport Marketingosztályával tavaly őszi szlogenpályázatuk kapcsán kerültem kapcsolatba. A tervezett jelmondat ötletelésében vettem részt.

.

—————————————————————————————————————————————-

2010 január:

Az addict.blog.hu a tavalyi évtől kezdődően időről-időre reklámfeladványokat jelentetett meg, melyek létező printek voltak letakart márkajelzéssel, így aki részt akart venni a játékban, megpróbálhatta kitalálni, hogy mit népszerűsítettek eredetileg ezek a reklámok, vagy ha ahhoz volt kedve, új fősorokat találhatott ki. Én ez utóbbit preferáltam, szlogeneket találtam ki a képekhez, illetve létező mottókat „csavartam ki”.

Íme tehát a válogatás az általam legjobbnak vélt hozzászólásaimból. :-)

 

—————————————————————————————————————————————-

2009 szeptember:

A Raygun ügynökség megbízásából írtam szövegeket a Park Center honlapjára, melyek a bevásárlóközpontokban található üzleteket mutatják be.

.

 

.

—————————————————————————————————————————————–

/A blogokon „thing” néven ismerhetsz./

2009 Március elején kedvenc böngészőm hazai blogja a magyaropera.blog.hu keresett magának jelmondatot. A szavazásban több ötletem is részt vett, végül

„Netre hangolva.”

szlogenem nyerte meg a szavazást. Így ez lett a blog hivatalos szlogenje. Köszönöm a támogató kommenteket, szavazatokat!
—————————————————————————————————————————————–

A BKV szlogenpályázatával egyidőben az addict.blog.hu is jelmondatot keresett a vállalatnak 2009 február végén. A végső sorrendet szavazás döntötte el, melyen

“BKV. Nyomokban mogyorót tartalmazhat.”

ötletem az első helyen végzett. Köszönöm szüleimnek, produceremnek, (…) és köszönet minden szavazatért, kommentért!

A szlogent Fábry Sándor is megemlítette a 2009.04.16-án sugárzott Esti Showderben. Megmogyorázhatatlan… :-)

—————————————————————————————————————————————–

Talán még emlékeztek rá, hogy  a 2008 nyár végén megrendezett 9. ARC Plakátkiállítás a „Hol a boldogság mostanában?” téma köré épült. A Hősök teréhez közel megrendezett kiállításon a „Google it” című munkámmal vettem részt. A  legismertebb internetes kereső többeket inspirált, a szervezők közös plakáton szerepeltették a google-os ötleteket.

 

Egy jó hozzászólás jó lenne

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük